Svampplock

Precis fixat till naglarna. Blev svart med glitter. Men bara topparna, får inte bli för emo. Nae, skoja bara. Svart is sääx!

Sov hos min hane Ken tills idag! Skulle egentligen kört igår, men kom på han inte skulle upp förrän 13 & jag började 14. Glada vi blev när jag bestämde mig för att stanna, vi bytte joggingbyxor i glädje :) Mina joggisar är ganska stora cuz I like 'em big, så de passade perfekt.

Nästa gång tänkte vi byta underkläder! Not.

Haft en bra helg. Fredagnatt vaknade jag dock av Kens katt Ella-Rosa som ville kela me sin man, men blev förfärad av att det låg en annan kvinna i sängen. Vaknade sedan av att hon hade lagt sig på mig för att nå in till honom. Cute kittykitty!

Lördagen gick vi faktiskt bokstavligen ut & plockade svamp. Hittade fina kantareller! Eller Ken gjorde. Jag är ingen bra kantarellplockare. Hittade bara massa andra flummiga svampar. Sen blev Ken biten av en ful myra ;< Stackars min Ken ♥

XXX
Bää.
Redo i fredags för att åka till min Ken i Gislaved. Gotta look cute!
Sten-svamp.
Ken letade svamp under stoora stenar...
Naaww.
...och lååångt borta. Jag blev nervös när han var för långt bort.
Cp-svamp
Såna här svampar hittade jag. Söta, men antagligen oätbara.
Svampisar i gäng.
Och såna här. Massa onödiga svampar.
- I can see the light!
Solen lyste på Ken, the svampplocker. Guds svampson. Naeee.. ♥
Taa-daaa!!
Tillslut fann vi Kantareller!! Vilken glädje. Ken blev hög av lycka, jag med.
Naaannaaanaaa!
Fotade Ken i sitt lilla kök i lägenheten som vi bosatte oss i söndagskväll.
Hihihi!
- Naaaaj, ta inte kort på mig när mitt hår inte är fixat! Söt biff.
La la la..
Sen gav Ken igen & tog kort på mig. Knepig bild.
Nails.

Kommentarer
Postat av: Sässy

mycket fin blogg måste ja säga :)

2010-10-11 @ 23:21:07
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Jess

Erkänn han började glittra i solskenet som killen i Twilight? XD

2010-10-12 @ 17:40:02
URL: http://artbyjess.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0