Wiiie!!

Är jätteglad!! Kan inte skriva ännu vad det gäller, det betyder otur + vill inte ta ut lyckan i förväg. Men om allt går som det ska ser jag väldigt mycket fram emot 25:e December :D

Majs to that!

Idag kom jag på en knäpp tant äta från lösgodiset i affären. Nasty. Ska aldrig äta från den godissorten nu. Tantbakterier. Inte okey göra så.

Imorrn kommer min Ken till mig :) Redan imorrn!! Vi är helt till oss. Vi har nämligen aldrig träffats mitt i veckan så! En torsdag. Vad som helst kan hända..

Nu har vi fått hem hasselnötter i affären. I lösvikt.. detta är farligt. Mycket farligt. Jag kommer köpa dom & jag kommer käka sönder mig. Samma sak varje Jul. Får inte hända!! Gick upp 1 kg hasselnötter sist.

XXX
Pose!
En innan-jobbet-bild. iPhone gör ett ganska bra jobb.
Lasercat activate!!
Selma sprang bakom Tv:n och började dona. Skum katt det där...

Kommentarer
Postat av: caffo

Snygga brallor!

2010-11-25 @ 08:40:35
URL: http://caffoholic.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0