Fest i tröjan

Måste sova. Kommer dö. Strax... först, bloggish.

Idag vid matbordet. Selma börjar slicka i pappas potatissallad (mitt framför ögonen på honom också?)

Jag
: - Ehh, ser du inte vad hon gör??
Pappa: - Jamen, dom är renare i munnen än vad vi är! *Nom nom nom* (Fortsätter äta)
Jag: - Men öööörk!!

Jag älskar katter. Jag avgudar dom för bövelen. Men där går fan min gräns! Tänk hur många gånger hennes nos besöker rumpan dagligen. Selma är en söt liten apkatt, men nej tack.

Btw, jag sitter fast i min tröja. Skulle dra upp dragkedjan ända upp. Men sen fastnade den. Inte bra, inte bra.


XXX
Upprörd.
Det är en mycket trevlig tröja, men jag vill inte spendera resten av mitt liv i den.


Kommentarer
Postat av: Julia

Händer ikväll denna pingstafton? :)

2010-05-22 @ 12:56:28
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0