Fuck you - eh nae.

Mm, sitter här & dricker asgod smoothie. Blandade frysta hallon, halv banan & lite lättyoughurt. Cpgott, det här får vi göra om! Varit en lång och mycket bra dag. Förutom att någon gav mig fingret när jag körde bil men det skiter jag i... Nej, helt seriöst, gick hem & bölade ögonen av mig. Or not. Jag är en bra förare.

Drog till Halmstad. Men innan det hämtade jag Mills♥ & mina nya beloved skor. Sen blev det shopping. Gick efter det och kollade mitt konto. Då blev jag lite ledsen. Sen köpte vi dyr mat på Espresso House.

När affärerna stängt blev det hem till Milla för lite Sex & the city-maraton. Runt 21 drog jag hem & städade mitt rum. Skurade golvet på mina bara knän. Bokstavligen. Hittade inte vår mopp. Måste vara kliniskt rent för jag ska nämligen ha en gäst här imorrn. Hihi. That I like.

Nu blir det läggdags. Får se om jag hinner lägga in något kul imorrn, kommer bli en fullspäckad dag. HAH!

XXX
HEEJ!
Lycklig jag ser ut i min (Josses) stickade kofta. Kylan blåste igenom skönt.
Åhhh <3
I bakgrunden ser man de gamla, utslitna skorna gråta i svartsjuka till de nyanlända bejbsen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0