Storbystad tutte

Ahh... äntligen förstått varför jag helt plötsligt hade asmånga besökare för någon månad sen. Min blogg har blivit nämnd på Flaschbacks forum under tråden "Storbystade svenska bloggare". Hahahahahahahahahahahahaha!!

Tror jag dör. Inte riktigt vad jag hoppats på. Jag som trodde det var typ Kenza som länkat mig på sin blogg & skrivit hur svartsjuk hon är på mig eller något. Ehh, NOT! Men drömma kan man.

Men jag tackar & bugar för länkningen. Antar jag...

XXX
Coool...
Verkar dock inte fått några kommentarer på det. Var mina tuttar en besvikelse måntro? Eller var jag för snygg så alla som klicka svimmade?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0