Turbanhuvudet

Cha cha bloggen! Varit & ätit mig fet hos mamma. Alltid när jag är där blir jag jättehungrig & äter upp halva hennes hus. Kanske därför hon inte bjuder hem mig på middag lika ofta... tjocka barn är för dyra att föda.

Nu sitter jag med ansiktsmask & en ful turbanmössa på huvudet. Feelin' good. Tur inte Ken är här & kan se mig. Han hade frågat var Jenny var. Sen hade det blivit dålig stämning.

Pappa idag föresten. Trycker upp sitt kort i ansiktet på mig;
- Ser du?! Det står Skåneland! Köpt där och inte i snoppstaden Halmstad! Jag är så stolt.

Retard som in i helvete.

Nu ska jag böka ner mig i sängen. Imorrn är det Fredag. I said; Fredag :D:D Wiie!

XXX

Fräsiga tjejen!
Är jätteglad i min turbanmössa! Flashiga ögonfransar har jag också fått. Ser ut som typ anden i lampan.Och jag svär på hela mitt liv, jag ser verkligen ut så också!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0