Party with LNL

Igår var helt cp. Blev fest i Båstad, enbart fjortisar där dock. Typ några killar i min ålder, men det var allt. Men måste säga att det var en ganska bra kväll ändå, småbarn kan vara underhållande ;) Så jävla dramatiska över allting, haha!

Men skedde några små incidenter. Linus hamnade i bråk & drog hem, Nisse bestämde sig kl 2 för att gå till Skummeslöv, Lagan var packad & jag babblade väl på om allt och inget som vanligt. Sen var det snack om att polisen skulle komma, så då blev det liv i Hönsgården. Alla småtjejer började springa runt som kycklingar i lägenheten & gömma sprit m.m. Jag & Lagan däremot fattade ingenting, vi bara tog det lugnt som vanligt.

Ännu en helg över, but more to come...

XXX
HIHI!
Linus var på G.
Yo!
Lagan också, mina glasögon fick vara med.
SMILE!!
Åhh, jag är så söt.
Gnnhhh!
Nisse kan också vara söt, höhö!
Kisses*
Asså den här bilden... gud vad sexigt.
- Yeah!
Det var verkligen maskerad hemma hos mig.
Wiie!
Jag fattar inte vad min haka vill på den här bilden, typ det enda man ser.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0