Fotbollskväll

Var en sådär-kväll igår. Vi drog först till B&B, men där var så jävla fullproppat så man fick inte plats. Så istället bar det iväg till Bulls uteservering (eftersom det var fullproppat där inne med) Tog en redbull vodka. Jack sa att det är tjurpiss i Rebull, att "taurin" är tjurpiss. Är det sant folk??

Satt där några timmar & chillade, sen runt 23 bar det iväg till Morfar's. Aldrig varit där inne innan faktiskt, men det var riktigt mysigt :) Och bartendern verkade rolig & trevlig! Frågade vad dom hade för drinkar i baren, hon bara "Vad du vill, baby!" Gillar när folk är glada & trevliga mot en. Allt blir så mycket roligare då!

Runt 00 drog vi hemåt eftersom det inte hände så mycket mer kul. Var ju trots allt bara en Onsdag ;) Men ändå, det är Lill-lördag!

Kom hem till ett vattenlöst hus. Pappas bror har varit här hemma & fixat med kranen ett tag imorse, men sen åkte han igen... antar han skulle hämta något, för kranen är fortfarande inte lagad :( Buhuu.

Nu ska jag böka upp mig i soffan & kolla på Sex & the city!
Pusshej<3

Blurry
Kunde ju inte klä upp mig för mycket, så bytte bara skor & tröja = Mitt rosa linne + svart kofta & svarta, lite sledna pumps.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0