Lill-Lördag

..Jaa, det är lilllördag idag! Så jag var sugen på att dra ut till B&B o bowla eller något. Men ingen kan :( Så jävla tråkigt. Så kan det gå när man inte är ute i tid. Men man kan ju alltid sitta hemma & dricka lite Martini. Mmm...me like Martini.

Idag har jag;

* Sovit aaaalldeles för länge. Som vanligt.
* Solat i Båstad
* Varit ute & gått in skummeslövcity
* Duschat & gnuggat sönder huvudet i förhoppning av att den gröna skitfärgen ska försvinna.

Vilken händelserik dag! Haha, not! Måste ta mig ut till Banken nån dag med & ta ut pengar, sen köpa mig en laptop. Men Internet hemma funkar fortfarande inte, så ingen brådska med det egentligen. Nej, nu ska jag nog umgås me sis & mam lite, får återkomma en annan dag babes ;)

Byee! <3

Tadaaa!
Sexy & Hot, Everything you're not ;) Mohaha.










Åhh, så trött man blir. Det tar verkligen på krafterna att sväva mellan glädje & besvikelse. Har inget mer att säga. Orkar inte, vill bara vara glad. Just nu är det omöjligt, men jag försöker. Hjälper ändå inte att gå runt & deppa. Dessutom, kan något mer gå fel i mitt liv?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0