Deodorantus

Rollade nyss in mig i en ny deo! Armhålorna då, inte hela kroppen. Doften från deon fyllde min lilla knopp med välmående, känner igen doften från längesen men kan inte placera vart eller när! Har det verkligen på tungan... Eller i armhålan. Så irriterande, får flashbacks hela tiden av doften men kan inte komma på varifrån. Kan inte sluta sniffa nu. VAD PÅMINNER DU MIG OM, DEO?! Måste vara något mer minne än från dagen jag rollade mig med en deo av samma doft. 

Det var väl det hela! Var tvungen att dela med mig. Ska sova nu, är så jävla trött efter två långa dagar med stålhätteskor & produktsmekande på Nellylagret att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.

XXX

Köpt FETASTE skorna från Timberland! På tiden att jag införskaffade ett par rejäla vinterskor.
Varit på Väla med snygg-SnigL!
Varit svartklädd.

En fin servett, fint godis, fina ljus & gott vin!
Jag, Anna & Kickan hälsade på Linda & deras söta lilla bebis Holly (älskar namnet)! Glömde dock ta bild, blev en på Linda & grisen Sture istället! Han var en innegris innan fram tills han åt upp en del av golvet.
Nöff nöff!
Alltid kul att träffa Mr. Amer Hobbywood ute på krogen!
Avslutar med en bild på mig & min nya favvot-shirt!



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0