GTA V, Awyees

Ligger & jäser i soffan med en kopp té. Det är höstgrejer det! Blev chockad när jag gick ut för en pw innan & upptäckte hur kallt det har blivit? Wäähh! :< Men tänker känna att det är mysigt. Sommarväder ger mig bara ångest om jag inte är ute naken varje dag & får färg på min gula hud. Blir mörkgul & skinande av solen. 

Passar ju bra att GTA V kom ut igår! Så jävla sjukt spel. Karaktärerna är som vanligt klockrena & staden är så sjukt stor! Hur ska man nånsin kunna utforska allt?! HUR?!!! Blir ju stressad. 

Imorgon firar jag & Mr. Ken 3 år tillsammans! Tiden går så snabbt, vart tar den vägen? Tyvärr jobbar jag stängning imörra så vi får fira på fredag istället. Då blir det middag på Verona:) På lördag blir det utgång med Millidill! En perfekt helg planerad. På söndag ska jag vara bakis & äta osthjärtan. Röra mig så lite som möjligt. Växa fast i soffan. Så nu vet ni det. 

XXX
Här är en bild på mig & Siri innan min morgonpw. Siri fick tyvärr inte följa med ut. Hon äger inga snipptights.
Jobbade stängning igår & kom hem till detta på natten. Vilket superfjun till man jag har!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0