*Gäsp*

Försöker sova men känner i kroppen att det kan ta tid ikväll. Uppstressad som vanligt utan anledning. Fast kan ha & göra med att jag har en läkartid kl 10. Hatar att gå till vårdis (har tillochmed ett smeknamn så det ska låta gladare, HAH!) Man vet aldrig hur det ska se ut, hur lång tid det ska ta osv. Jag måste veta allt EXAKT! Veta var de ska peta & vilka frågor de ska ställa. 

Dessutom har jag jobbat på Nellylagret ikväll 16-22. Jobbar man kväll blir man lite stissig. Så nu har vi funnit en anledning till min sömnlöshet! Bra. Då kan jag sluta vara arg på kroppen & skylla på det;) Vill sova så jag kan vakna upp & kela med Siri samt äta en god frukost. Sen kommer Ken & följer med mig till vårdis. Jag är som ett barn. Ett stressat & oroligt barn. 

XXX
Står likadant med mina ben på alla spegelbilder.
Vår lilla Sirilicious. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0