What a day!

Idag har jag varit aktiv, HAH! Har varit lite krasslig ju så har bara tvingat mig själv ligga på soffan i några dagar. Men idag vaknade jag upp & mådde bättre! Så drog på snipptightsen & tog en morgonpromenad in till stan. Köpte lite badrumsgrejer & vit hobbyfärg till våra nattduksbord som behövde målas lite. 

Har även lagt ut våra soffor + säng till försäljning på Citiboard. Sängen är redan bortlovad verkar det som, däremot inte sofforna. Hoppas någon nappar för imorgon kommer vår nya soffa + säng, wiie!! Spännande. Tycker våra vita klippan-soffor är snygga, dock lite för hårda. Jobbigt med vit soffa & svart katt dessutom så nu blir det en ljusgrå, mjuk divansoffa. Kommer ligga & jäsa där varje dag. 

Blir en trevlig helg. Nya möbler imorgon & på lördag blir det middag hos en vän som fyller 25 år! Bra att ha saker att se fram emot.

XXX
Siri ville behålla sängen. 
Jag målade ett lerfat i vitt med. Man kan nog kalla mig... Kreativ.
PANCAKES!!
Snart har jag tillräckligt med kattull för att kunna sticka den där julklappströjan till Ken. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0