Helgens bilder

Måndag igen! Helgen går snabbt, men det gör veckan med;) Idag ska jag jobba på Nelly 16-22. I fredags kom vår nya soffa + säng. Båda två både såg & kändes jättebra så är nöjd! Skönt med en stor soffa, vet fortfarande inte vilket favorithörn jag har. ;)

I lördag blev det 25-årsmiddag hos Hortling, jag fixade förrätten. Fick prestationsångest, ville göra något smidigt men gott. Blev gratinerade rödbetor med chèvre, spenat, rostade pinjenötter & timjanhonung. Blev gott, men tyckte det var lite för mycket honung! Middagen blev köttgryta med ris & nybakat bröd. Efterrätt blev äppelpaj. Himla gott! Runt 23 gick jag in till stan & mötte upp Emma sen dansade vi resten av kvällen på Ocean! Bra lördag. 

Ha en bra måndag, fjuns! Här kommer lite bilder.

XXX
Lördagens outfit, ser nästan ut som en shortsdress jöh.
Förrätten av moi.
Lördagsgänget!
Nya soffan! Älskar den, så bekväm.
Och sängen, även den jätteskön! Ovan vid en stor säng;)
Siri somnade med tungan ute igår, HAHA!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0