Hatar barn.

Idag har vi varit lediga! Sovit ut, städat, köpt brädor som vi ska sätta upp på balkongen till Siris kattnät & solat på balkongen med varsitt glas öl & billig rosé. That's the stuff. Fick en del färg i fjuniga ansiktet mitt.

Även hunnit bli sexuellt trakasserad av två 6-åriga barn. Den ena kallade mig för sexig & följde mig hela vägen hem. Uääähhh! Ska aldrig gå till kiosken själv igen. Känner mig smutsig. Kan det ha varit mitt fel? Hade nya sjalen på mig (se bilden längre ned), kanske var det därför? Jag förtjänade det.

Kollar på humorgalan nu. Undrar hur mycket av den 100-lappen folk skänker som ens går till mat, utbildning osv? Hur mycket som egentligen når fram. Jag känner mig kritisk & pessimistisk. Det bästa man kan skänka pengar till är iallafall utbildning, mat & medicin är bara en tillfällig lösning. Även om mat är gott.

Nu ska jag klappa vår katt.

XXX


Kommentarer
Postat av: Marie

hahahaha, vilka jäkla ungar hurdu ;)

2013-05-02 @ 12:57:58
URL: http://marytheory.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0