Mr. J

Idag är det fredaaaag!! Har jobbat på Nellys lager i Falkenberg nu måndag-torsdag. Fick vara på inleveransen, I liked it. Kul att sortera bland allt smink & kläder, blir shoppingsugen. Tiden går väldigt fort där så det är positivt. Valde att inte jobba idag då jag ska jobba stängning på OKQ8 lördag-söndag. Fjun is making money;)

Dagen startade bra med vägning + mätning & det har gått neråt! -3 kg & -6 cm i midjan sen Januari. Ligger ju på normalvikt så det går ganska "sakta", vill mest bara bli mer fit med smalare midja osv. Men har inte promenerat så mycket nu under snöveckorna + bara gymmat 1 gång i veckan så tycker ändå det är ett lyckat resultat! Är inte så noggrann med vågen men -3 kg till ungefär så är jag nog mer än nöjd! Gillar att man rör sig mycket på lagret:))

Sitter i soffan nu med mitt Sirigull. Keligare katt får man leta efter! Ikväll blir det köttgryta, vin & naturgodis samt smekande av katt. Trevlig fredagskväll! Nästa lördag blir det fest hos Emma som fyller 25 :D Stort barn.

XXX


Kommentarer
Postat av: Marie

Wow, sikka ögon du har! :D

Svar: Aw, tack :D
Jenny von Lillfjun

2013-04-12 @ 10:31:31
URL: http://marytheory.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0