Long time no see

Har jobbat på nya jobbet nu! Arbetsuppgifterna känns bra & roliga om man kan uttrycka sig så, tiden går hur fort som helst där! Däremot känns det som att gå i skolan på nytt, massa ungdomar där. Jag har dock inga vänner som i skolan så känner mig lite forever alone på lunchen osv. än så länge x] Men men, I'll get through. Är inte den typen som hoppar in i konversationer & försöker våldföra mig på folk. Tyvärr. Jag passar bäst ihop med stenar.

Är jätteglad över ett nytt extrajobb, men upprörd över min mage. Den har börjat göra ont ofta nu igen, trodde först det var som jag inte tålde kolhydrater då jag mått bättre utan det nu. Men är nog stress, vilket jag inte alls kan förstå? Arg. Jag måste vara sjukt lättstressad. En liten mes.

Ett munsår ville också vara med i stressandet, så det är ju trevligt. & mina linser krånglar, ser ut som att jag är nära på att börja böla ibland... Eller typ har tics. Det är synd om mig!! Och när jag ändå är igång; jag har fastnat på en bana på CANDYCRUSH! Den är efterbliven. Skiiiitsvår!! Har knappt någon fritid på grund av det där spelet. Jag behöver hjälp...

Skönt att klaga av sig. Klappa Siri är också bra terapi, men hon var knepig ikväll. Ville bara slåss med mattan! Buskatt. Nu tänker jag försöka somna från magjäveln så jag slipper den. Behöver sova. Guten naacht!!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0