You sick bastard

Ken är sjuk i huvudet. Han har nu varit utan nässpray i några veckor (flera månader enligt honom) & nu när jag varit förkyld har jag varit tvungen att införskaffa ett. Innan har jag köpt ut nässpray till Ken på apoteket, han är nämligen portad därifrån. Okej, ljög lite. Men han är för lat för att gå förbi där själv & jag brukar ändå köpa flux så. + har icakort (poäng!!) Men nu har jag slutat med det eftersom han uppenbarligen har ett beroende. Han tar det utan förkylning liksom.

Men varit tvungen ha ett nu under värsta nästäppan. Så nu kom han smygandes & undrade var jag hade det? Ljög & sa jag glömt det i Skummeslöv, men ändå börjar han att rota i min låda & hittar det MEN TAR FEL & FÅR TAG PÅ MIN P-PILLSASK SÅ JAG HINNER TA NÄSSPRAYET & GÖMMA DET I TROSORNA!! Tillslut hittar han det där med, lovar mig att han bara ska ta ETT spray. Hur många tar han? 4 SPRAY!! Den sjuke jäveln.

Får hitta ett nytt gömställe nu. Ibland hör man hur han mitt i nätterna tar sig ett fix. Fyfan... Nedan ser ni en bild på hur han fått Siri att börja med. Helt utslagen.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0