Metaltown 2013

Så jävla bra & så jävla sjukt! Slipknot var ännu bättre än jag förväntat mig, stod dessutom längst fram. Sjukt tryck var det så har fortfarande träningsverk men så värt det! Absolut inte samma sak på film, Coreys röst är ännu bättre IRL. SE DOM!!

PS. Välj högsta kvalitén på videon så blir det bättre. :)

XXX 
Kens film, jag kunde inte filma då jag var tryckt mot staketet (HAHA!) Sid (gasmasken) sprang nedanför FÖRBI mig, tog publiken i händerna & jag missade honom precis för kollade åt fel håll!! Ångest. Kul i slutet av videon när Sid klättrat upp på trumsetet & pussar på Clown som ligger ned.  
Korn var också bra live, vi stod ganska nära. Hamnade precis vid en Moshpit dock så fick en smäll på näsan & i magen, men det lugnade sig sen;) Också värt det. 
Spegelposarna. 
Mina 2 små fjun inne i ölområdet.
Innan Korn, 2 förväntansfulla barn. 
Ken ville SnigL skulle headbanga. Vet inte vad jag håller på med, sidebangar?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Kanske en lustig fråga, men var det du som tidigare hade kniv i XX-bloggen??

Svar: HAHA! Detta är min enda blogg. Vad är det för blogg? Låter nasty...
Jenny von Lillfjun

2013-08-02 @ 15:05:51
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0