Old pic's, fun pic's

Satt & kollade igenom lite "gamla" bilder. Alltid lika kul! Let's take a walk in memorylane... ;) Har tyvärr inte så många bilder, alla finns på datorn där hemma! Får kika igenom de någon dag... 

XXX
Här är jag typ 18 år. Coola tjejen i sin koola Anna-jacka!
Jag & Nura, redo för fest. Look at that little pussmun ;)
Jag & Nura la i mörkbruna slingor i mitt hår. Ganska effektfullt, men svårt att underhålla & I like it clean.
Här är jag 19 år, poserar i mitt stökiga flickrum. Tur man har blivit bättre på att städa, haha!
Här är jag 21 år & har precis blivit ihop med min Ken! Happy girrrrrl :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0