Lazergang

Morrrning! Okej, inte morgon. Kom upp sent idag, körde en lång morgonpromenad så blev inte frukost förrän kl 13! I lördags blev det en liten fest hos Emma & Martin, SnigL hängde på & sen kom även Louise & Sofie över en runda! Trevlig kväll. Jag var "duktig" & höll mig till lite vin samt vodka med mineralvatten & lime. Hade inte fungerat utan den där limen... fick agera bartender till mig själv i köket. 

Mådde ganska bra dagen efter. Men halva dagen spenderades ändå i soffan med täcke & kudde. Den här veckan jobbar jag 5 dagar, fått lite extratider! Blev så glad, fick 3 öppningar extra. Anteckna nu detta. Fixat mitt hår med, blonderat utväxten & auberginat till underhåret i färgen jag hade från början. Mycket nöjd!

Ska försöka städa lite här hemma nu, hatar när det är smulor överallt. Mår psykiskt dåligt.

XXX
Jag & något slags fjun i bakgrunden.
En del av fräziga lasergänget. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0