Halsdukstjejen

Chacha bloggen! Idag har jag varit ute på promenad med mr. Emma. Det var skönt väder ute, men ganska kallt & maaaassa snö! Sen åt jag & Storfjun kycklinggrytan som Milla lärade mig. Sjukt gott! Det var min dag det. Mihiii.

Mätte & vägde mig idag, det går neråt! Skönt. Hemskt det hade varit om jag hade gått upp. Då hade jag tagit en sax & klippt bort allt. Ska klippa i en av mina t-shirtar nu, av med armarna & göra det mer öppet vid armarna. Går jag inte ner det jag vill till sommaren kommer jag inte vilja använda den ;) Lyckas jag kommer jag gå naken. Vill ha sommar nuuuuu, uteserveringar & rosévin! Älskar Halmstad på sommaren.

Blablablablabalaa. Nu ska jag böka ner mig med värmefilten på högsta effekt. Auf wiedersehen! 
 
XXX
Dagens outfit; en halsduk. Kniper hårt i den med min hand!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0