Fjun i soffan

Hemma från la jobba nu! Eller har varit ett tag. Ritade en fin bild till Linda som skulle ha stängning, en bild på henne & hennes katt Christer när de åker i hennes safaribil. Hon tyckte den var så fin att den hamnade på Facebook! Vilken ära I say. 

LCHF-andet går bra, känner mig helt som vanligt. Sov ganska bra inatt tillomed, sover alltid sämst när jag ska ha öppning annars! Kanske blir en supermänniska av LCHF? Känns som en bra livsstil för min kropp. I love meat & fat. Åt äggklet i paprikahalvor till frukost, det är gott klet. Men har lite svårt för ägglukt & ägg som legat kylt några timmar i klet så var halväcklad så kunde inte njuta till fullo. Får äta kletet hemma när det är färskt istället så jag slipper sådana sjuka tankar. SJUKA TANKAR!

Bjuder på lite fina bilder på mig & SnigL-syrran från helgen! Bästa bildkvalitén ever.

XXX
Look at my wine-hand. 
The World's most happiest child. 
Whiplash-SnigL ba "orkar inte meer!"

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0