Blondin

Idag har varit en fullspäckad dag! HAHA! Fullspäckad. Tog en promenad med Emma, hade en försenad bok att lämna in till bibblan. Bibblan, HAH! Bonniers stora kattbok. Ville aldrig lämna tillbaka den. Dels fina katter, dels lathet. Sen gick vi inom Willys, köpte ny auberginefärg. Dvs den jag använde till underhåret från första början. I liked it.

Efter det gick vi inom maxi med. Köpte blond hårfärg till min utväxt & brun färg till Emmas utväxt. Fick lägga upp min kasse jag hade auberginefärgen i på bandet, hade känt mig kriminell annars. Sen hämtade jag ut min & Kens biljetter till Metaltown, wiie!!

Fixade våra utväxter, blev überbra! Åt tapas till middag & drack sodavodka med lime i. Det smakade bättre än jag trodde, bra drink! Sen kom Emma över & stannade till 1. Blev 3 sodavodkas & ett family guy-avsnitt innan jag hamnade i sängen. Imorgon hjälper Emma mig färga underhåret till aubergine;) På kvällen har Emma & Martin fest, wiie! En bra helg med andra ord.

Hoppas alla andra har en minst lika bra:) Now look at my blonde hair & guten nacht!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0