That hair

Jobb imorgon & sen är det freeeedag! Ska fylla i min tatuering snart med, längtar. Kommer göra ooont men det är det värt. Fastän den tappat lite färg är den fortfarande väldigt färgglad & lyser upp, så kan bara tänka mig hur den kommer skina på min arm sen! I love u, tattoo. Du gör mig lycklig. Jag hoppas att vi en dag kan gifta oss & åka på honeymoon i ett soligt land. När du läkt helt så klart, innan dess blir det ingen sol. 

Ska gå & sola en liten runda nu. Det tar emot att gå ut i snön, men inte så långt till solariumet. Och en promenad hade suttit fint. Hade glömt snön (kom inatt när jag jobbade) så när jag såg det lyste imorse trodde jag det var solen. Blev jätteglad & tänkte att nu kan jag ta en morgonpromenad! Blev ledsen när jag drog upp persiennerna. Bajssnö. Ska bara sola lite. Lite, lite. 

Ha en bra onsdag, fjuns. 

XXX
That hair! 80-talet är tillbaka. Undrar om det var lika populärt med duckface's på den tiden. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0