Sötaste katten i stan

Vaknade upp med lite huvudvärk & extremseg. Ville sova längre men tror jag sover för mycket! Drack massor av vatten på jobbet med så borde inte vara det. När jag kom hem inatt satt Siri på fönsterbrädet. Gick fram & fick henne att kela direkt, det skulle jag inte ha gjort. Kunde inte sluta sen... hon var så kelig att hon trillade ner från fönsterkarmen & ner i soffan. Sen fortsatte vi kela där. Kände mig hemsk när jag var tvungen att lämna henne för sängen.

Ska åka & köpa fler kattsaker på fredag, Siri behöver en stor kattställning. En sån med ett litet bo man kan ligga i & hyllor att klättra på samt inbyggd klösbräda. Hon är en fin katt & en fin katt förtjänar fina saker! I will buy her love with toys ;) Får nog ta tag i lite disk nu & fräza upp mig. Ni får njuta av lite kattbilder (tyvärr fick jag knappt några skarpa bilder då hon bökar runt & kan inte sitta still). Gullefjun.♥

XXX
Kelar så hårt med Ken att ena baktassen börjar spreta.
Det är varmt & skönt ovanför elementet.
Så synd att den här bilden också blev lite suddig då den är så fin!
- Look at my sprety paw. Look at it!!
Leksakspinnen är lite lockande...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0