Mys-K

Myskväll med myskatt! Varit en runda i flygstaden idag med Ken. Kollade kattgrejer på ÖB, fanns inte så mycket som vi hoppats på. Inte klätterställningar iallafall! Köpte 4 små leopardbollar till henne. Hon har redan petat på & dribblat med en idag! Det var inte så trevligt att gå runt där... Billiga varuhus lockar billigt folk. Foppatoffel-folk! Vi handlade på maxi där med, första gången för oss. Vi gillar Maxi. Det var mycket spännande. Sånt man hittar på som par, handlar i nya affärer;)

Ska till Gekås på tisdag så där finns säkert fina kattklätterställningar! Andra foppatoffel-stället. Ska på en arbetsintervju i Falkenberg då (wiiie), så drar med mig SnigL, Emma & eventuellt Sabina då så vi kan shoppa sen. Trevlig roadtrip! :D På måndag ska jag fylla i min tattoo. Veckan börjar bra!

Först blir det en bra helg. Imorgon kommer Mill!! Då ska vi göra pizza (lchf-vänlig ofc) & kolla melodifestivalen (hah!!). Sen utgång i fjunstaden! Oohhhhhh så trevligt. Hon ska få smeka Siri för första gången. Siri är sjukt kelig nu, vi har kelat flera ggr ikväll, både i fönsterkarmen, soffan OCH på golvet! Framsteg. Tänk att hon bott här i 2 veckor nu! Verkar som hon trivs väldigt bra. Vi är en mysig familj.

Nu blir det strax läggdags. Siri behöver sin skönhetssömn. HAH, nä! Skoja ba. Bara jag som behöver det, hon är redan sötast i världen!!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0