Svettklumpen

Nu när vädret börjat bli bättre är det träning som gäller. Går bara på gymmet 1-2 dagar i veckan (det är ekonomiskt) men är ute på min pw/joggingrunda varje dag nu. Sommaren närmar sig verkligen! Wääähhhhh. Älskar att vara ute & gå, så sjukt skön känsla efteråt. Kör alltid en 50-minuters promenad innan frukost. Om 2 veckor blir det Vårruset med några på jobbet! Ska bli trevligt. Jobbet betalar & man får en picknick-korg efteråt :))

Kelar med Siri i soffan nu. Hon är en äkta myskisse, man behöver knappt nudda henne innan hon börjar spinna. Mammig är hon med. Följer efter mig vart jag än ska. När jag tar på mig träningsbyxorna på morgonen ska hon kela rundor, när jag duschar ligger hon utanför & väntar, när jag gör frukost kelar hon runt benen & jamar. You should be very jealous. 

Tror det var allt för idag. Ha en fjunig tisdag!

XXX
Färdiggymmad rödknopp. Benen har börjat ta rejäl form! Wiie. Biff. 
Hade 2 gäster här imorse. Siri tyckte det var trevligt! Jag med, fram tills en av dom sket på balkongen.
Kolla som den fluffat upp sig. That bastard.
Sötnooos! Ja, det är en bit av min troskant. Stäm mig. 
Kelomgång nr 2. I now wear pants.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0