Morgonfjun har guld i mun

GODMORGON! Vaknade 8.30 & kunde inte somna om, händer ju aldrig mig?! Underbart. Så nu sitter jag här i soffan med en kelig Siri. Hon blir alltid så glad när hon märker att man är vaken, kommer direkt & ska kela. Awww! Och folk påstår att f.d. hemlösa katter aldrig blir helt tillgivna? Skulle vilja påstå att Siri är mer tillgiven än många katter. Vill kela hela tiden, springer runt benen på en. Dessutom rivs eller bits hon aldrig även om man gör saker hon inte gillar som att lyfta henne t. ex. Hon blir bara orolig & bollar ihop sig ;) Finaste katten i stan. ♥

Vaknade till sol & blå himmel. Underbart väder! Passande att jag vaknade tidigt idag, för vi tänkte komma iväg redan 12 hem till pappa & tvätta bilarna. Ska även handla lite saker samt byta däck på Kens bil. Så nu hinner jag med en morgonpromenad med. Wiie! 

Och ikväll blir det som sagt uteserveringen med vänner samt middag ute tror jag. Älskar att äta ute, men vem gör inte det? Perfekt lördag. Hoppas jag är pigg hela dagen nu så jag inte blir skittrött sen för att jag gick upp så tidigt. Blir straffad. Jobbade ju stängning igårkväll, brukar bli trött av det... fast har sovit mina 10 timmar de andra dagarna så antar inte ;) Nein nein nein. 

Nu ska jag smutta lite på en celsius & ta min morgonprommis! Ha en bra lördag fjuns!!

XXX
Snart shortssäsong! Hittade perfekta shortsen på H&M.
Lite korta dock... alltså, shorts är alltid för korta eller för långa! I-landsproblem.  
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0