Klagoblöggen

Hej fjons. Inte känt någon lust att blogga nu på länge. Är lite seg hela tiden, känns som att jag sover lika mycket som jag är uppe. Då blir det inte mycket fritid;) Jobbat öppning idag, gick en promenad när jag kom hem & kände mig jättepigg (autocorr bara "jättetuff". Ja, det med) men sen orkade inte gamla kroppen vara uppe mer. Inte ens koffeintablett hjälper! Helt groggy, så nu ligger jag i sängen. Hoppas på att vakna tidigt imön!

Blev jobbigt på min prommis. Halvvägs kände jag hur kissenödig jag blev, hade kunnat lösas med att jag börjat springa hem då jag var sprittig i kroppen. Men hade sån jävla träningsvärk i mina små bröstmuskler så sprang helt efterblivet & fick avbryta. Så fick bli sista utvägen... En buske. Nä, skoja bara. Kissade ner mig, fick gå utan snipptightsen hem. Nä.... Hann precis på toa. Preciiiiiis! Bästa känslan ever där.

Nu ska jag sova. Guten nacht! /Majs-Lis 70+

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0