Kalasbyxor

Är hemma i Skummeslövsstrand (Skummet, som vi Skummeslövsbor kallar det här nere... or not) hos pappa & SnigL. Varit på kalas, hade mina finaste kalasbyxor på mig. Åt mat... och glass. Och maränger. Mmm.... ska sova här inatt. Spännande sova i föräldrahemmet. Som ett äventyr! Om jag hade haft ett jävligt tråkigt liv dvs. Trevligt att få ta lite på katterna, även om jag nästan är överkelad av Siri.

Imorgon ska jag & SnigLn till Väla! Wiie* Hoppas där är helt folktomt. Hatar folk. Speciellt barntypen. På fredag jobbar jag öppning på OKQ8 & på kvällen blir det uteserveringshäng med Emma & flera. BRA HELG!

Nu ska jag borsta tänderna. Pappa erbjöd mig låna hans eltandborste (inte samma borsthuvud som hans då), han pratade om den länge. Pappa tycker eltandborste är häftigt. Pappor hänger inte med i utvecklingen så bra. Eltandborste är ute. Old school är inne igen.

XXX
Här får ni en bild på SnigL. Här är hennes blogg.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0