I'm famous

Längesen jag hade igång min lilla dator. Har inte orkat starta den för jag är ett segt barn. Promenader däremot, det har jag kört hela veckan! Igår blev det till och med 2 prommisar. Igår skulle jag hem till Milla men TV4 ringde angående det här med PIP & ville ha en intervju. Typ en uppföljning (då jag var med för något år sedan på Nyhetsmorgon & nyheterna ang. detta) på hur det gått. Kunde inte tacka nej även om jag tycker det är det hemskaste som finns att vara med & synas på TV. Funkade bara igår då det skulle sändas på kvällen så Mill fick komma hit & se på. Skönt ha lite stöd då jag blir ganska nervös inför kameran! 

Men det gick bra, de tog dock inte med ens hälften av det jag sa. Har ganska mycket att säga när jag kommer igång! Siri blev också filmad en del men det kom inte heller med. :< Knappt kollat på klippet då jag tycker jag ser riktigt hemsk ut. Får verkligen hoppas det stämmer att kameran lägger på 5 kg extra. Blir väl värre när man sitter ner & har kameran i sådan närbild. Uäähhh!!

Idag tar jag & Siri det lugnt. Ska fixa med lite saker, sånt tråkigt man inte orkat ta tag i. Imorgon jobbar jag stängning & sedan ledig resten av helgen! På lördag blir det middag ute & uteservering med Mikael & Karin. Trevlig lördag:) 

Nu tittar solen fram här i Halmstad, wiie! Varit skitvarmt de 2 senaste dagarna, solade på Emmas balkong i tisdags & fick en del färg. Speciellt i ansiktet! Inte konstigt då det var 28 grader ute på deras balkong. Igår satt jag & Milla på min balkong, nästan lika varmt då med. Hoppas det blir fint idag med så kan jag fixa lite vårfint på balkongis.

XXX
Dagens morgonfjun innan dagliga promenixen. 
Svårt spela Xbox när stans sötaste katt vill kela. 
Tvättar leksaken så den är ren & fin.
Nya favoritlådan. Där kan man putsa sig, leka, sova med mera. Bästa lådan!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0