Ångest.

...Är när man hittar snyggaste skorna & INTE får köpa dom! Har pengar på kontot, men de ska räcka till lönen & vill inte behöva ta alla mina sparade pengar (sparar varje månad sen shoppar jag upp dom innan lönen igen, haha). Var på stan med Emma idag, därav skobilden. Jättevarmt var det ute! Emma köpte en fräzig klocka & snygg kavaj. Vill också ha en till klocka i silver!! Inte bra för mig att gå på stan i det här tillståndet.

Kommer få en bra lön men den ska räcka till mycket. Vill ha nya sneakers med + svarta, enkla pumps. & massa shorts. Cd-skivor (så jag kan lyssna på La coka nostra i bilen). 10 nya ggr på gymmet. Fler glitternagellack. Nya knoppar till våra nattduksbord. Inredning. Tror jag har ett beroende...........

När vi gick hem började det ösregna. Uääähh! Men vi överlevde. Är trött nu men ska till gymmet med mr Ken ikväll så bara att resa sig upp igen. It's a hard life;)

XXX


Kommentarer
Postat av: Marie

hahhaha JA Jenize, det ÄR fan ångest :) Skönt när man har den och den är för något roligt iaf, om du förstår vad jag menar hehe

Som min måndag, den kan fara åt helvette. Den är skit, men ändå okej :)

Svar: Haha ja, det är jobbigt när man har pengar på kortet men vet att de inte kommer räcka om jag köper skorna;)
Jenny von Lillfjun

2013-04-15 @ 19:48:16
URL: http://marytheory.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0