Säxy girls

Haft en Emma-dag! Imorse körde vi en lång powerwalk, sen blev det Väla & IKEA. Hittade hur mycket som helst, nästan lite för mycket. Har lite ångest då det var löning idag & jag bränt ganska mycket. Men behövde allt! Typ. Ska ta bilder sen på allt fint. Hittade bl. a. en underbar skinnjacka i mörkblått & snygga, svarta jeans med slit. Osv, osv ;) 

Tiden gick väldigt snabbt iallafall, var framme 14 & hemma kl 20. Väl spenderad dag! Nu ska jag betala räkningar så jag får ångest & inte köper något på jättelänge. Hihi. Ska även ut & äta både denna & nästa helg. Äääälskar att äta ute innan man drar ut på krogen (som det troligtvis blir). När man sitter inne i stan, dricker fördrinkar & är finklädd går det inte att gå hem efteråt. 

På fredag blir det mat på Fox & anchor med Ken, Emma, Martin & deras vän Jocke! Är så sugen på att prova deras musslor & dricka massa vitt vin. Vill ha fredag nuuu! Tur det redan är lill-lördag imorgon. Har nog inget mer att säga om det. Är kissnödig & det börjar bli akut. 

Auf wiedersehen!

XXX
Nämen hallaa von fjun! Fräzig tattoo u got there. girrrl. 
Vi åt på Nancy's, det var nom! Så himla fin bild fick jag till på Emma :))

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0