Psykopat

Inatt har jag sovit helt ensam!! Längesen jag gjorde det, sist gick det sådär då jag skulle upp tidigt & kunde inte sova. Idag jobbar jag som tur är stängning så behövde inte komma upp i tid. Ken är i Gislaved hos sina föräldrar, iomed att jag ändå jobbar 3 stängningar i rad. Men idag kommer han hem! My fjun♥ Sov ganska dåligt inatt dock. Vet inte vad det är, blev för några år sedan extremt mörkrädd. Är inte rädd att någon ska bryta sig in (bor liksom på 3:e våningen) & tror inte på spöken & sån skit. Tycker helt enkelt bara det är jobbigt att vara ensam i en mörk lägenhet. Stängde in mig i sovrummet & kände mig trygg. Var jättetrött men när jag väl lagt mig när fick jag hjärtklappning? & det blev svårt att somna. 

Sen när jag väl somnat drömde jag en mardröm om jobbet, gör det jätteofta. x] Helt störd är jag. Drömde att jag hade nattlucka men att det kom massor folk genom dörrarna, massor jobbiga ungdomar. När jag väl fått ut alla & var helt säker på att jag låst drömde det inte länge tills de tog sig in igen. Dörrarna gick med andra ord inte att låsa & klockan närmade sig 00. Asjobbigt! Vaknade i panik men insåg snabbt att det bara var en dröm. Hah!

Så är lite sliten nu. Men det ska nog gå, i nästa vecka ska jag göra något roligt som jag ser fram emot! Kostar lite med så känns bara bra att jobba mycket då, speciellt helger som ger bra pengar ;) Wiie* Ha en bra lördag, folks!

XXX

Nämen hallao jobbetjejen! Looking säxy in dem workclothes.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0