Nyduschad & fresh

Äntligen är långa jobbhelgen över! Har jobbat sammanlagt 28,5 timmar & kört 21 mil. That's not bad. Planerade på att sova ut rejält idag, då jag inte somnade förrän typ 3 igår? Så ställde ingen klocka. Vaknade först kl 9, sedan kl 11 och då kunde jag verkligen inte somna om. Så gav upp & gick ut på en jogging-pw i det fina Halmstadvädret. Över 20 grader ute & massa sol? Wiie! Hade för övrigt någon sorts hjärtklappning inatt med, var först illamående & blev sedan även skakig. Får nog ta & lugna ner mig lite.

Nu har jag duschat & smörjt mig i clementin-bodylotion. Aldrig varit med om någon godare lukt, hela sovrummet luktar nu söt clementin! Köpt på The body shop i stan. 

Idag ska jag hjälpa Emma med hennes CV över ett glas vin. Som tack för att jag är så hjälpsam ;) Förutom att jag själv inte kan skriva CV:n. Men har fått inspiration från Kens CV (som för övrigt är SJUKT bra, vad får han allt ifrån, min man?), så ska försöka briljera med det. Tillsammans blir vi oslagbara!

Ha en bra måndag, fjuns!

XXX

Nyduschad & starkare än någonsin.. ;)

Jag & Emma trams-smsar som vanligt. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0