Naturfjunet

Kollade på Kristallen igår med Emma. Hade det trevligt med både vitt & rosé-bubbel. Blev glad att Gina vann pris, det förtjänar hon! Och självklart Filip & Fredrik som vann mest priser, kan tycka de är lite jobbiga mot sina gäster ibland då de avbryter med sina kommentarer hela tiden. Men underhållande är de allt så det förtjänade dom! Där har ni mina åsikter. Write it down, please. 

Jag har gått med i vuxenloppis Halmstad på facebook, bästa någonsin! Folk säljer massa fint, bl. a. en Crosstrainer för 400 kr! Den har dock ingen display därför den säljs så billigt. Men resten fungerar! Den passar perfekt i vårt vardagsrum. Så har slagit till & hoppas jag får den! Märker vi senare. Hoppas den får plats i Audi bara... Alltid velat ha ett löpband eller crosstrainer för de regniga dagarna, men vill inte lägga så mycket pengar. Så ganska lagom med 400 kr, skulle jag tröttna på den kan man ju bara sälja den för samma pris på loppisen igen ;) 

Nu ska jag sätta igång med disken & göra mig iordning så blir det en runda till stan sen! Auf wiedersehen. 

XXX

Jag & SnigL såg världens sötaste Igelkottsbebis gå utanför vårt lägenhetshus. Blev oroliga när han vandrade runt där själv, såg ingen mamma. Men sen gick han upp mot buskarna iallafall. Igelkottar hör inte hemma i stan :<

Utsikten från Galgberget, ser nästan bort till Båstad ;) 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0