Helgbilder

Åhhh, gick & hyrde film innan. Ken hittade en han ville se som "ska vara jättebra", Tinker tailor soldier spy. Eftersom jag inte hittade någon & Ken blev aggressiv gick jag med på den fastän det inte var någon Jenny-film. 1 1/2 timme senare sitter jag här såååå uttråkad! Måste vara segaste filmen jag sett på länge, fastän jag var negativ var den ändå tråkigare än jag trodde. Har hunnit sova lite, ta ut linser & tvätta tatuering.

Igår blev det plockmat & utgång med Emma, Martin & deras vän Jocke! Träffade Kens vänner på James + annat lite trevligt folk. Sen blev det en runda till B&B med. Åkte hem & åt kebabrulle hos E&M. Sen klättrade Ken & Martin upp på vinden. Där var de borta ett tag. Kikade på deras små fiskar, dagen efter fiskarna anlänt upptäcktes ett yngel i akvariumet. Fick döpa honom, så det blev Yngve! Trodde de andra fiskarna skulle äta upp honom, men han lever fortfarande. Han suger på stenar & äter som en stor fisk! Matade honom med en fiskflinga. Han var snabbt framme & norpade på den innan de andra fiskarna kom & jagade bort honom! Tuffa Yngve.

Runt 4.30-tiden gick Emma & bökade ner sig i sängen. Jag kikade lite till på fiskarna, sen hörde jag en snarkning. Då hade Ken somnat i sängen & Martin på golvet. Försökte väcka Ken men gav sedan upp & somnade själv på soffan. Klockan 8 vaknade vi & kravlade hem till lägenheten, tur vi bor grannar ;) Myst hela dagen & gjorde plankstek till middag. Bra helg!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0