Egoboost

Igår firade jag & min Ken 2 år tillsammans! Kan inte fatta att det redan gått 2 år, känns nästan som igår när vi låg inne på mitt flickrum & jag frågade ifall jag kunde ändra min fb-status till "I en relation". HAH! Awkward. Men han är kvar & det är jag såååå glad för! Det blev oxfilé med champinjoner, whiskeysås & spenat med mozzarella till middag. Chokladmousse till efterätt! På fredag ska vi gå ut & äta för att lyxa till det extra. Finns ingen som gör mig så lycklig som Ken! Älskar mitt fjun ♥

Varit ute på en jogging/pw-runda innan jobbet. Många dagar känner jag att man tränar & äter bra, men ändå händer ingenting. Värsta är när vågen inte visar det man vill, jävligt frustrerande. Man ska inte stirra sig blind på en våg, speciellt inte om man går till gymmet, men kan inte låta bli. Imorse innan min morgonrunda kände jag dock att jo, det har visst gett resultat! Jag har mycket mer muskler, midjan har blivit mindre & rumpan lite större ;) Så idag är det med andra ord en bra dag! Varje dag jag känner mig tjock & dålig ska jag gå in & läsa det här inlägget. 

Nu måste jag göra mig iordning inför jobbet! Have a guten tag. 

XXX
Morgonfjunet. Biffigaste armarna i stan!
Var över en runda hos grannen igår & kollade på fiskar samt drack massa té. Här har vi Yngve! Han är inget yngel längre, han simmar bland de stora fiskarna nu. Men han är fortfarande lite genomskinlig... 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0