Aggressiv & snäll

Alltså försäljarna som säljer premiepensioner är fan sjuka i huvudet. Dom ringer mig varje dag 2-3 ggr (har sparat deras nummer så svarar aldrig). Hade kunnat svara & be dom dra åt helvete & sluta förstöra mitt liv men vill inte göra de ledsna. De låter ju alltid så trevliga & då får jag dåligt samvete om jag skäller på dom. De sköter ju trots allt bara sitt jobb... att terrorisera mig tills jag dör. 

Idag ska jag på loppis! Har samlat med mig massa vänner, bl. a. Louise, Julia & Emma ;) Hoppas vi fyndar nu. Får dock hålla lite i mina pengar då jag fått en böterjävel på 700 SPÄNN! Väldigt orättvist då vi knappt har några parkeringar här runt & man inte har något val än att ställa sig närmre än 10 meter från korsning. De vet de små grisarna, därför de trippar rundor här. Hoppas vi får egen parkering snaaaart! Annars måste jag nog döda någon. 

Ha en bra Torsdag folks! Imorgon är det fredag :))

XXX

Ville få med både min tattis & att jag äter på ett äpple. Jag är nyttig & fräz på samma gång.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0