You aint seein' the basement, BITCH!

Jag & Ken har äntligen fixat hem de nya säsongerna av Breaking bad! Bara sett 1:a. Grym serie, killen som spelar Jesse vann en Emmy för sin roll i serien. Tycker den här scenen är rolig när det kommer massa folk som vill kolla på hans hus som är till salu, medan de tillverkar meth amfetamin i källaren. Han hade glömt att det var den tiden de skulle ha visning... Bra sätt att få bort de, inte alls misstänksamt. 

Nu kommer strax Emma över så ska vi slinga till mitt hår! Yeeah. 

XXX
Tog ett tag innan jag hittade färgen jag brukar använda. De jävlarna hade bytt förpackning, ser ju jätteplatina ut! Tur jag kom ihåg att min färg heter Stockholm, så det ska vara rätt. Nya tjejen ser ut som en jävla skyltdocka, förra såg mycket trevligare ut. Jag vill att min förpackning ska ha en trevlig tjej, blir nervös nu. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0