Skogspromenad

Var hemma i Skummeslöv en runda idag! Gick en lång skogspromenad med Jaffa & SnigL. Vi gömde oss bakom träden sen fick Jaffa leta upp oss. Hann knappt gömma oss innan hon märkte vi var borta, inga problem för superhunden att hitta oss heller! Efter promenaden spelade jag lite Sims djurliv.

Lagade Enchiladas med Ken när jag kom hem, sen fräzade jag till mig med skrubb, hårinpackning & ansiktsmask. Ken skrattade åt mitt groteska yttre, men vill man vara fin måste man vara ful ibland... Typ.

Imorgon blir det Väla med Millis, ska inhandla lite till halloween på lördag. Trevligt :)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0