I'm alive people

Guten tag! Inatt har jag sovit skitdåligt, men ändock länge emellanåt så känner mig lite weird idag. Har tvättid mellan 12-16, blev äckligt arg när jag kom ner & såg att idioten innan mig inte städat ett piss efter sig. Jag som skulle skynda mig fick istället ställa mig & ludda av torktumlaren samt tömma facken till tvättmaskinen från tvättmedel. Jag skall straffa denne med en arg, rosa lapp så jag får avreagera mig! 


Nu måste jag skynda mig ner, ska ut en joggingsväng med grannen Emma!

XXX
Här får ni en bild på Yngve som nu blivit en riktig fisk! Han blev en slöjstjärt!! Stolt mamma.
Och en ny fisk som heter August, han äter sniglar. Det är inte bra med sniglar i akvarium säger Emma. Tyvärr SnigL.
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0