E&J-pic's

Hade världens jobbigaste dröm inatt. Sårade Ken i drömmen så han var jätteledsen, hemskt!! Vaknade i panik & ville krama Ken, men insåg att det var en dröm & Storfjun var på jobbet. Ikväll ska vi ha myskväll med entrecote! Om 1 timme blir det en joggingrunda med Emma, sen vidare in till stan. Annars har jag inget mer intressant planerat. Blev lite kissnödig nu, druckit för mycket grönt té.

Lite bilder från fredags när vi var ute & åt med Emma & co! Men bara på mig & Emma ;)

XXX
Kvällens outfit on von lillfjun.
Fina Emma vid vårt bord på Fox & anchor!
Jag åt vitvinskokta blåmusslor med vitlök & chili. Så jävla gott var det! 
Vi tog kort nere på toaletten. Hihihi... När det kom folk gömde vi telefonen & låtsades spegla oss. 
Tadaaaaa! Propert.
Min mun ser gigantish ut. Synd att ingen av bilderna ger Emmas blus rättvisa, IRL är den korallrosa & lyser jääättemycket! Sjukt snygg. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0