Ang. Project Runway

Nu kollar jag & Ken på svenska Project Runway... eller mest jag. Tycker det är roligt att se de designa kläder, men lite töntigt att de måste försöka efterlikna det amerikanska så mycket. Sofi Fahrman känns lite som att hon försöker vara Heidi Klum. Och jag hatar Heidi Klum, så jävla stel & känns otrevlig mot deltagarna tycker jag. Och vad kan hon om kläder liksom? Hon kan inte ens klä sig snyggt alla gånger! Men jag kollar ändå...

Hårfärgen blev lyckad, så som det brukar bli när jag använder den. Trots ny bitch på förpackningen. Blev lite blondare & ljusare slingor mot den lille utväxten som tagit sig fram. Emma stannade & kikade på mig när jag färgade hår. Sen drack vi té. Jag har blivit en té-drickare, grönt té skareva! Men inte på kvällen, då kissar jag bara. 

Nu börjar det igen! Auf wiedersehen!!
 
XXX
Vill inte påstå att man ser hårfärgen & förändringen allt för mycket på denna bild. Försöker bara gulla mig. That fjun! Ser nästan lite ombre ut... Önskar dock ni kunde känna doften från mitt hår, underbaaaaar!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0