Inredning I love!

Åååhh, vad jag älskar vår nya matta! Alltså jag blir seriöst glad varje gång jag ser den, på kvällen, mitt i natten för kissning, på morgonen när jag är groggy. Den lyser verkligen upp lilla hallen! Vår hall är ganska liten & smal, så det får inte plats mycket grejer där, inte ens något på väggen tycker jag. Och det behövs absolut inte nu när nya mattan gör sitt jobb! Hallen är fulländad. Det enda rummet jag egentligen vill ändra nu är sovrummet, lite nya möbler. Och tavlor till sov- & vardagsrum. Senare i November ska vi åka till Kens föräldrar några dagar, där finns en outlet från Oddbirds i närheten som säljer sjukt snygga tavlor. Jag & Ken är mycket kräsna, en tavla gör så mycket för ett rum & ska verkligen passa in! Kosta vad det kosta vill. 

Ikväll blir det stängning igen & imorgon Halloweenfest! Wiie* Skönt att tiden går snabbt när man jobbar! Fast hade damp i bilen inatt när jag inte hittade någon parkering. Hoppas på bättre lycka inatt.

Ha en bra helg fjuns :)

XXX
Outfiten till föra torsdagens Julbold med jobbet, som för övrigt var mycket lyckad! Jag & Milla råkade få dubbla drinkbiljetter, hah! Så hade 8 st istället för 4. Men använde bara 6.. ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0