I love suddy pic's

Gomorra gomorra! Längesen jag var här & fjunade av mig, haft annat för mig... not. Men det är bara kul skriva när det är kul & det är min blogg så jag bestämmer. That's right. Fan vad jag hatar reklamen Wen, den är ju efterbliven? Går på TV nu. För det första säger de att man bara behöver en sak till håret & det är Wen:s schampoo, men ändå skickar de med massa andra produkter om man beställer NU?! Gay. För det andra är dom helt ruffsiga på före-bilderna "såhär såg Alyssas hår ut innan Wen". Man bara "jag kan lösa det *tar fram en borste*". 

Ska jobba stängning idag, enda dagen jag jobbar den här veckan. HAH! Bara för vi bytte så jag jobbade mer en annan vecka. Hihi. Lediga tjejen. Känner jag borde söka nytt jobb snart i Halmstad så jag slipper köra så långt + ännu ett extrajobb hade nog inte skadat. Klarar mig med min nuvarande lön, men gillar ju att shoppa såatte... 

I helgen var vi hos Emma & Martins vän Hortling på födelsedagsfest. Efter det blev de ugång i Halmstad! Där stötte vi även på SnigL & hennes hane. Mycket lyckad kväll! Lite mycket dricka i slutet för mig bara, kom efter jag stigit in i lägenheten. Haha! Det lär vi oss till nästa gång... dvs. nu på lördag, då blir det utgång med min Mill!

Jaja. Imorgon ska jag försöka leta upp en ny auberginefärg att fixa mitt underhår med, det har blivit lite blekt. Men vad kan man vänta sig av en 30-kronors auberginefärg från Willys?;) Ha en bra dag!

XXX
Pose i småfläckiga spegeln. 
Något suddig toalettbild från i lördags. Vad gör jag med mitt finger?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0