They are back

Glitternaglarna is back! Är helt galen i dom. Måste visa er... Vill ni ska känna samma underbara känsla som mig. Fast jag får ju se de IRL så att säga, inte samma sak på bild. I pity u for that :<

Ken är bråkig ikväll. Så jag sa att han var en bajsunge. Han ba "Du kissar genom rumpan". Oh noo he didn't!! Skall tvätta hans mun med tvål. Och bajs. Önskar att vi hade varit 10 år så hade den här konversationen låtit lite mer normal.

Nu blir det guten nacht, upp & jobba vid 6. Om jag nu kan sova, är fortfarande helt pirrig efter dagens stora händelse. Iiihh!

XXX


Kommentarer
Postat av: Linna

jag hamnade på din blogg när jag kollade efter noter, ska själv tatuera in några och var sugen på att se hur andra har det... :)

har du fler bilder på dina?



kram Linna

2012-05-16 @ 19:43:49
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0