Premiär för Snowgoons

Haft en så bra & fullsatt helg så hinner inte skriva! Vill ju utnyttja det fina vädret, vilket jag gjort till max! Men imorgon verkar det vända med regn & lite kallare. Passar bra då jag jobbar tisdag & torsdag stängning, sen till helgen kan det få bli fint igen ;)

Haft en bra helg i Gislaved! Personalfesten i fredags var mycket lyckad, fick massa god mat & tårta. Sen kom en konstig man som vandrade runt hos oss som ingen kände, det var spännande. Senare på kvällen åkte jag & Ken mot Gislaved. Lördagen åkte vid in till Gislaved city vid 13 för att kolla på när studenterna hade sina karnevaltåg & tävlingar, bl. a. den kända Ballongdansen. Tydligen vallfärdar folk dit för just den dansen, haha. Tjejer & killar i olika klasser dansar nakna (tjejer i trosor då de har fullt upp att täcka brösten) & täcker sig själva med ballonger. Som ibland spricker & tappas... blev en del bröst & snoppar på scen ;) Gillade att en tjej som tappade båda sina ballonger liksom tillslut sket i att täcka brösten & bara dansade runt på scenen topless, haha! 

Åkte sedan hem till Kens föräldrar & gjorde oss iordning inför kvällen. Vid 20 åkte vi in igen & drog på förfest med Kens vänner! Mycket trevlig dag. Söndagen fick vi dra oss hem redan vid 13.30 då Josse hade balen vid 16 i Tylösand. 

Nu ska jag ut på en promenad i det fina vädret! Bilder kommer sen via iPhonen, smidigare så. Mest bilder lägger jag ut på min Instagram, ääälskar ju Instagram nu! Oh. MrJenize heter jag där för er som missat. Får inte missas liksom.

XXX
Ni får Snowgoons helt nya video, premiär för någon timme sen. Det gillar ni ;) Halva gruppen med i videon, första gången jag ser Dj Illegal delta tror jag! Älskar deras sinne för humor.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0