Morgontrötta tjejjen

Hallå hallå! Idag är det torsdag. Jag har gjort absolut ingeeeeenting idag! För det regnar ute & jag orkade inte. Kollat djungelns drottning & myst med värmefiltos. Vill att det ska bli fredag! Jag vet inte helt vad våra planer är för en gångs skull, men imorgon ska jag städa & på kvällen kanske Mikael & Karin hit. Vi får se, inget bestämt än:)

Tvättade min sminksvamp innan. När man kramar ur den ser man hur mycket foundation den innehåller! Undra hur mycket av mitt smink den suger upp varje dag? För hela svampen verkar vara full liksom & det var inte längesen jag tvättade den. Tattarsvamp.

Jajaja. Här får ni lite dagens Instagram-pics!

XXX


Kommentarer
Postat av: Sissi

ser gott ut!

2012-05-10 @ 17:13:12
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0